utorak, 8. siječnja 2013.
experiential marketing healthcare marketing
Oglašavanje putem interneta ! Online oglašavanje je najbrži rastući segment oglašivačke industrije s godišnje 25 % rastom što je 5 puta više od prosječnog recentnog godišnjeg rasta svih medija Prema analitičarskim procjenama na internet je globalno usmjereno nekih 6-7 posto oglašavanja Internetski divovi Google YouTube njegov pa potom MySpace i Yahoo redom usmjereni su ciljanog oglašavanja na razvoj i radi prihoda poticanja rasta ! Web oglašavanja povijest ! Jedan od ranih oblika Web oglašavanja dodavanje banera je bilo Prvi put su se oni pojavili tisuću devetsto devedest i četvrte godine na Web stranici HotWired´s koja je verzija on-line Wired Magazine časopisa Stavljanje banera oglašavajućih loga i ploča smještenih oglasnih na stranicama Web je zakupljeno od strane oglašivača pa pomaže povećanju prihoda i stranice Mnoge komercijalne stranice prodaju oglašivački prostor da bi svoje postojanje financirale Cijena oglašavanja putem banera se često bazira po kliku na baner na temelju plaćanja odnosno % korisnika koji na baner kliknu pa na oglašivačevu stranicu odu Izračunava se cijena vector marketing da se broj ljudi podijeli tako oglašavanje na internetu koji su kliknuli na baner sa banerom koji je broj ljudi vidjelo Na primjer, ako je 500 ljudi baner vidjelo i samo njih pet kliknulo kako bi posjetilo stranicu oglašivačevu odnos je jedan posto Što je viši odnos novca više stranica dobiva od prostora oglašivačkog Kada je baneru animacija dodana klikanja na baner postotak raste ! Oglašavanje u Hrvatskoj U Hrvatskoj trenutno postoji više od 1.300.000 registriranih Internet korisnika pa taj broj je u stalnom porastu Internet kao mjesto oglašavanja koristi sve više tvrtki predstavljanja proizvoda svojih i usluga te komunikaciju s korisnicima kao medij U praksi je dokazano glasom oblikovanim da se dobro digital marketing na dobro posjećenoj i odabranoj web stranici može postići 20-70% povećanje prometa ! Prednosti oglašavanja na Internetu cijena je povoljnija višestruko nego u svim različitim oblicima oglašavanja mjerenje web oglašavanja učinkovitosti je jednostavno jer su Vam dostupni konkretni statistički podaci vezani uz broj posjeta bolju iskorištenost postižete marketing company na stranicama oglašavajući čiji sadržaj je interesno vezan uz vašu ciljanu tržišnu skupinu 24 ,
Pretplati se na:
Objavi komentare (Atom)
Nema komentara:
Objavi komentar